سهامدار به جمع رسانه‌های سراسری پیوست

تاریخ انتشار : شنبه, ۰۲ دي ۱۳۹۶

هفته نامه تحلیلی بازار سرمایه از هفته جاری به جمع رسانه‌های سراسری، مطبوعات اقتصادی و بازار سرمایه پیوست. در صفحه نخست شماره جدید این هفته نامه تیترهای نظیر«دولت با ارسال لایحه ای به مجلس خواستار ابهام زدائی از قانون تجارت شد؛پایان ورشکستگی های صوری»،« صدای سهامداران شنیده می شود؛خوب و بد بازار از نگاه حافظ نشیان»؛«دبیر کل سابق بورس اوراق بهادار می گوید:رشد دلاری،نشانه شادابی اقتصاد نیست»،«توسعه تامین مالی اهرمی،در گفت و گو با مدیرعامل توسعه صادرات تشریح کرد»،«های وب به روایت مدیر عامل بورس»دیده می شود. 

افزون براین،در سایر صفحات این هفته نامه تحلیلی،گزارش های متنوع دیگری درخصوص آثار تورم بر بازار سرمایه کشور،گزارش های متنوع از بازارهای جهانی،نگاهی به پرتفوی سه شرکت بیمه ای، چشم انداز هفتگی بازار سهام تحت عنوان بازارنما،گزارش میدانی از تالار حافظ، پرونده روز بازارسهام درخصوص بازار پایه فرابورس وسایر مطالب خواندنی منتشر شده است.

دراین نشریه که هر هفته در روزهای شنبه منتشر می شود،شماری از خبرنگاران مالی و خبرنگاران اقتصادی به عنوان اعضای تحریریه فعالیت می کنند.

مدیر مسئول هفته نامه سهامدار در سرمقاله آن، مخاطبان این نشریه اشخاص حقیقی و حقوقی هستند که به نوعی در بازارهای مالی و پولی کشور فعالیت داشته و تلاش می کنند جستارهای «فراتر از اخبار» را دنبال کنند، مخاطبانی که تحلیل رویدادهای مالی و اقتصادی را می پسندند و به آن اهمیت می دهند. ایلچی در سرمقاله شماره نخست این هفته نامه مالی،خط مشی های تحریریه «سهامدار»را حساسیت و کاوشگری نسبت به تصمیمات غیر شفاف و کدر، دفاع از حریم بازار سرمایه در برابر تمام تصمیمات مرتبط از سوی حوزه های بیرونی،رصد وشفاف سازی رویدادهای مهم، روایت ناگفته ها از رویدادهای پنهان،معرفی تمام ظرفیت های عمومی بازار به بازیگران و تلاش برای جلوگیری از شکاف های اطلاعاتی عنوان کرده است.

محسن ایلچی از روزنامه‌نگاران باسابقه و پیشکسوت در حوزه اقتصادی است که در رسانه‌های سرشناس فعالیت کرده است.وی علاوه بر فعالیت روزنامه‌نگاری، مدرس دانشگاه و نویسنده کتابهای متعددی در زمینه رسانه و ارتباطات اجتماعی است. وب سایت تخصصی مدیریت رسانه، انتشار این هفته نامه وزین و تحلیلی را به گردانندگان این نشریه تبریک می‌گوید.برای این همکاران رسانه‌ای آرزوی موفقیت داریم.