برگزاری سومین دوره مسابقات گلف ترکیش‌ایرلاین در ایران

تاریخ انتشار : يکشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷

سومین تورنمت گلف ترکیش ایرلاین با حمایت هواپیمایی ترکیه و همکاری خانه گلف باشگاه انقلاب چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت در تهران برگزار شد.

در مراسم هفته گذشته که در هوای مطبوع بهاری و با حضور زکریا کروچام مدیر این شرکت هواپیمایی در تهران، ورزشکاران و علاقمندان ورزش گلف و تنی چند از سینماگران و هنرمندان دوستدار این ورزش از جمله شبنم مقدمی، لاله اسکندری، گلاره عباسی، بهاره رهنما و نرگس محمدی برگزار شد، البرز سلیمانی به عنوان نماینده کشورمان به مسابقات نیمه‌نهایی راه یافت.

برندگان این سری از مسابقات که به همت هواپیمایی ترکیه در ۱۰۰ شهر جهان برگزار می‌شود، در ماه نوامبر در شهر آنتالیا با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

شرکت هواپیمایی ترکیه با برگزاری چنین رویدادهایی و با حمایت از ورزش و نهادهای ورزشی، سعی درایجاد نشاط و رقابت ورزشکاران سراسر جهان دارد. برنامه‌ریزی و انجام چنین رویداد گسترده‌ای علاوه بر حمایت از ورزش، به رونق گردشگری ترکیه نیز می‌انجامد. این دسته از مسابقات گلف از سال ۲۰۱۳ آغاز شده است و ۳ سال است که در ایران نیز برگزار می‌شود.

رویکرد تبلیغاتی ترکیش‌ایرویز درسالهای اخیر به استراتژی روی خط نزدیک است. راهبردی که از مزایای هر دو تکنیک زیرخط و روی خط استفاده می‌کند تا محصول یا برند بیشترین رشد را داشته باشد و در این زمینه از موفقیت و مقبولیت ارزشمندی برخوردار بوده است. در این روش، ایجاد آگاهی، شناخت، رجحان، تمایل و در نهایت عمل خرید در مصرف‌کننده از ۲ طریق طریق رسانه‌های جمعی و نیز ابزارهای ارتباطات بازاریابی مستقیم به نحوی اثربخش است.