شماره جدید اقتصاد کارا منتشر شد

شماره جدید اقتصاد کارا منتشر شد
تاریخ انتشار : جمعه, ۱۴ دي ۱۳۹۷

شماره جدید هفته نامه تحلیلی اقتصاد کارا منتشر شد.

گزارش یک این هفته نامه به موضوع چگونگی مدیریت نرخ سود بانکی در شرایط فعلی اختصاص دارد.

مدیرمسئول این رسانه نیز در تحلیلی به وضعیت آتی رسانه‎های کشور پرداخته است.

رتبه بندی شرکت‎های بیمه فعال در بورس، دائل عدم راه اندازی بورس ارز با وجود وعده‎های متعدد، مقایسه بازدهی بازارها، نگاهی به اندازه و عملکرد بخش خدمات در اقتصاد کشور از دیگر مطالب این شماره است.

بررسی خوب و بد خرید تضمینی محصولات پایه کشاورزی، تحلیل فروش نفت توسط بخش خصوصی، بررسی آماری خرید و فروش مشتقات نفتی، چالش‎های بودجه ۹۸ از دیگر مطالب منتشره در اقتصاد کاراست.

یکی از مطالب خواندنی این شماره، بحثی در خصوص نگاه بخش خصوصی ایران به موضوع یا مسال پرداخت مالیات است. اینکه چرا با وجود سهم ناچیز درآمدهای مالیاتی دولت، فعالان اقتصادی مالیات را فشاری بر دوش خود می‎دانند.

مقاله‎ای با عنوان اهمیت برگزاری رویدادهای اقتصادی در جذب گردشگر که در مبحث اقتصاد ورزش می‎گنجد و گفت‎و‎گو با یکی از خالقان محصولات هنری در باب بازار آثار هنری در ایران از دیگر مطالب این شماره است.

صفحه اقتصاد مدیریت این شماره به خاندان لاجوردی‎ها اختصاص داده شده است.بررسی مبحث مدیریت تضاد منافع در سازمان و نقش مسائل انگیزشی در بنگاهها از دیگر مطالب مندرج در این هفته نامه است.

تحلیل اهداف سیاستهای تجاری دولت، تحلیل صادرات نیروی کار و تاثیر آن بر معادلات داخلی کشورها، تحولات اخیر ایران در گزارش چشم‎انداز جهانی اکونومیست، بررسی کارایی نظام سلامت در ایران و مقایسه ان با چند کشور دیگر، بازار در نگاه آمارتیاسن، درآمدی بر ثروت عمومی و تاثیر آن بر رشد اقتصادی، رویکردهای نوین به اقتصاد رسانه،  آشنایی با بازاریابی چریکی، جایگاه صنایع خلاق در اقتصاد کشورها از دیگر این هفته نامه است.

اقتصاد کارا  به مدیرمسئولی داریوش عباسی در ۱۶ صفحه در نسخه چاپی منتشر شده و نسخه پی دی اف یا چاپی آن به بهای ۲۰۰۰ تومان برای علاقمندان ارسال می‎گردد.

شماره جدید اقتصاد کارا منتشر شد