سلام دوباره کیش به یک روزنامه‌نگار با سابقه

تاریخ انتشار : چهارشنبه, ۰۶ دي ۱۳۹۶

یک روزنامه‌نگار باسابقه، سکان مدیریت روابط عمومی و بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش را بدست گرفت.

دکتر محمد ابراهیم انصاری لاری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش که مهرماه گذشته پس از تائید شورای عالی مناطق آزاد با حکم مرتضی بانک دبیر این شورا به این سمت منصوب گردید، طی حکمی ایرج شرف‌زاده را برای مدیریت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی منطقه آزاد کیش برگزید.

او در این حکم ضمن اشاره به سوابق و تجربیات ارزشمند ایرج شرف زاده، برای نامبرده در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت نموده است.

ایرج شرف زاده روزنامه نگار شناخته شده، فعالیت کاری خود را در سال ۶۹ به‌عنوان خبرنگار روزنامه سلام آغاز کرد و پس از آن در کسوت معاون سردبیر روزنامه آزاد که به مدیرمسئولی محمدرضا یزدان‌پناه منتشر می‌شد، به فعالیت ادامه داد.

عضویت در شورای سردبیری چند روزنامه سیاسی و اقتصادی، مشاور برخی از بنگاه‌های بزرگ اقتصادی و فعالیت در حوزه روابط عمومی و بین‌الملل سازمان منطقه ‌آزاد کیش از دیگر سوابق ایرج شرف‌زاده است. او در سال‌های گذشته مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش را عهده دار بود. وی همچنین در آخرین انتخابات سراسری شوراهای شهر و روستا  که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، به‌عنوان منتخب مردم کیش، به شورای شهر این جزیره زیبا راه یافت.

از این روزنامه‌نگار صدها مقاله، گزارش و یادداشت در رسانه‌های مکتوب و مجازی منتشر گردیده است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی بوده و در این حوزه به تدریس مباحث رسانه اشتغال دارد.

وب سایت تخصصی مدیریت رسانه، همگام با خشنودی اهالی رسانه از این انتصاب، برای این چهره نام‌آشنای رسانه و روابط عمومی در مسئولیت جدید آرزوی توفیق دارد.