برگزاری نشست سیاست‌گذاری سمپوزیوم روابط عمومی

برگزاری نشست سیاست‎گذاری سمپوزیوم روابط عمومی
تاریخ انتشار : دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷

نشست شورای سیاست‎گذاری سمپوزیوم روابط عمومی با حضور مدیران روابط عمومی و کارشناسان این حوزه در باغ موزه نگارستان برگزار شد.

دکتر هوشمند سفیدی دبیرکل سمپوزیوم در این نشست ضمن تبیین رویکردهای تازه در حوزه روابط عمومی در جهان، به تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته برای برگزاری چهاردهمین دوره سمپوزیوم روابط عمومی پرداخت.

در این نشست همچنین از دکتر مجید سرسنگی معاون اجتماعی و فرهنگی دانشگاه تهران نیز تقدیر بعمل آمد.

در چهارمین دوره سمپوزیوم روابط عمومی سخنرانان ذیل با موضوعات مورد اشاره به طرح دیدگاههای خود خواهند پرداخت: جنیفر هاردی از انگلیس با موضوع روابط عمومی در مقیاس جهانی/ هوشمند سفیدی و سید محمد موسوی با موضوع روابط عمومی آینده/ احمد مهدیان با موضوع جایگاه آینده‎پژوهی در توسعه روابط عمومی / هادی خانیکی با موضوع الزامات روابط عمومی اینده در ایران / یونس شکرخواه با موضوع نقش و کاربرد وب ۳ در روابط عمومی آینده / مهدی نادری‎منش با موضوع روابط عمومی آینده و فناوری BCI در تعاملات انسانی / محمد مهدی فتوره‎چی با موضوع چشم‎انداز روابط عمومی آینده در عصر اطلاعات / جک لین پورسل با موضوع سواد فضای مجازی در روابط عمومی آینده.

محمدباقر نوبخت، باقر ساروخانی، خانم بروجردی و محسن هاشمی نیز از سخنرانان افتتاحیه و اختتامیه این رویداد هستند. این سمپوزیوم ۲۹ و ۳۰ مهر در کتابخانه ملی ایران برگزار می‎گردد.

برگزاری نشست سیاست‎گذاری سمپوزیوم روابط عمومی